Opis: Koncepcja logotypu Expo 2022 w Łodzi, Branding

Proste geometryczne formy, wyważone proporcje, zdecydowana kolorystyka która przyciąga uwagę. Projektując znak nacisk kładliśmy by forma bezpośrednio nawiązywała do zagadnienia jakimi są targi międzynarodowe. Forma kwadratu ma symbolizować blok wystawienniczy, miejsce idealnej ekspozycji. Cztery trójkątne elementy oprócz tego że tworzą w negatywie literę X pokazują jasny kierunek w jaki zmierzają wystawy jak i zwiedzający. Skupienie, centrum i jasny kierunek działań, to również forma pokazująca 4 strony świata. To jasny komunikat że jesteśmy otwarci i czekamy na napływających ludzi z całego świata.

Przenikające się litery mają w prosty sposób pokazywać element jakim jest „poznanie” to jak ludzie dzięki takim imprezą mają okazję się poznać i stworzyć coś nowego. Litera O wpisana w literę P pokazuję pewną cykliczność i powtarzalność działań. Ta opartowa stylizacja nawiązuję do tempa rozwoju miasta jak i tego że żyjemy w pewnym przełamanym schemacie. Całość znaku jest spójna z istniejącym dziś znakami w obrębie działań marketingowych miasta Łódź. Prosta kolorystyka i łatwość formy sprawia że znak na pewno zostanie zapamiętany jak i łatwy w aplikacji na potrzeby tak dużego wydarzenia.

expo_mock4

Forma kwadratu symbolizuje blok wystawienniczy, miejsce idealnej ekspozycji. Cztery trójkątne elementy oprócz tego że tworzą w negatywie literę X pokazują jasny kierunek w jaki zmierzają wystawy jak i zwiedzający. Skupienie, centrum i jasny kierunek działań, to również forma pokazująca 4 strony świata. To komunikat że jesteśmy otwarci i czekamy na napływających ludzi
z całego świata.