Klient: Namysł
Zakres prac: Identyfikacja wizualna, Animacja

Namysł to proces myślowy, którego finałem jest pomysł, a dokładnie strategia indywidualnie dobrana dla idei klienta.

namysl_project_plamy

Żółty

Oznacza mądrość, aktywność umysłową.
Kojarzony z symbolem idei, pomysłu, obrazuje twórczość oraz kreatywność.

Pattern

Jak i kształt wizualizują swobodny przepływ myśli, spontaniczne reakcje naszego mózgu.
Daje nam obraz notatki i swoistej mapy myśli.

Czarny

To symbol mocy, trwałości i inteligencji, jest idealnym dopełnieniem znaku graficznego.

Logo

Zarówno element patternu jak i apli koloru są elementami, które się poruszają względem obszaru ochronnego dla litery m w logo.

Animacja

Słowo “namysł” jest zarówno nazwą firmy jak i imieniem naszego głównego bohatera.Sympatyczny żółty morf, ma za zadanie pokazać w prosty sposób czym zajmuje się firma i w jaki sposób osiąga sukces.
Do tego celu wykorzystujemy proste sceny obrazujące problem, przeszkodę, którą trzeba pokonać. Istotnym elementem scenariusza jest brak dosłownego przekazu.

Nie tworzymy prezentacji firmy wypełnionej tabelkami i pustymi hasłami, nudnej i bez wyrazu. Do naszej animacji wykorzystujemy, krótkie historię
z nutką chwytliwego humoru. Takie podejście mówi o niestandardowym działaniu i kreatywności. Przed naszym bohaterem wyznaczyliśmy kilka etapów, przez które musi przejść by osiągnąć sukces - jest to alegoria wyzwań jakie stoją przed nami gdy tworzymy strategię działań w firmie.

Przy kreacji wykorzystaliśmy również możliwości językowe. Z nazwy namysł wyodrębniliśmy przedrostek na i przyrostek mysł. W efekcie uzyskaliśmy 4 dodatkowe hasła obrazujące stany naszego brand hero: umysł, wymysł, zamysł, pomysł

Animacja logotypu

Zastosowanie logotypu